Завантаження. Будь ласка зачекайте...

Лікування дітей антибіотиками призводить до алергії


11:30, 25.03.2017
Вчені з США прийшли до висновку, що лікування дитини антибіотиками на першому році життя не проходить безслідно. Це призводить в подальшому до розвитку харчової алергії.

182252475643364b794535_26638064.jpg (55.22 Kb)


Дані отримані на основі масштабного дослідження за два роки вивчення проблеми. Були проаналізовані медкарти 7,5 тис. дітей.

Закономірність фахівці пояснюють тим, що ліки призводять до порушення роботи шлунково-кишкового тракту. Дисбаланс в мікрофлорі кишечника викликає алергію.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Антибіотики дітям до 3 років. Можна чи ні?

Фахівці вважають, що вірусні інфекції у дітей потрібно лікувати не антибіотиками, а шукати інші, більш безпечні, засоби.

Теги:
Джерело

Знайшли помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter. Система Orphus




Імя:
E-Mail:
Коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылки Картинка Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Вставка спойлера | Вставка email
Введіть код: *
captcha