Завантаження. Будь ласка зачекайте...

Парацетамол може викликати у дітей астму


10:00, 10.02.2016
Дослідження представників Університету Отаго в Веллінгтоні показало, що здоров'я дітей, які отримують будь-які форми парацетамолу, знаходиться в небезпеці. У 2 рази збільшується ризик розвитку серйозного захворювання.

img-14037627369108.jpg (30.9 Kb)


Вчені з Нової Зеландії дізналися, що діти, які отримують парацетамол, в 2 рази більше схильні до ризику розвитку астми.

Якщо дитина приймає дані ліки в віці 15 місяців, то у неї підвищується ймовірність розвитку алергії у дорослому житті.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Антибіотики дітям до 3 років. Можна чи ні?

На думку дослідників, збільшення числа випадків захворювання на астму серед дітей пов'язано саме з частим вживанням парацетамолу.

Було проаналізовано стан 1 500 дітей до 6-и років. 95% тих, хто брав парацетамол у віці молодшому 15 місяців, мали потім проблеми зі здоров'ям. До 6-и років у цих дітей розвивалися перші симптоми астми, і в 3 рази підвищувався ризик виникнення сезонної алергії.

Теги:
Джерело

Знайшли помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter. Система Orphus




Імя:
E-Mail:
Коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылки Картинка Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Вставка спойлера | Вставка email
Введіть код: *
captcha